سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا میتوانیم لمینت کنده شده را درست کنیم یا خیر ؟

    نظر

شکستگی و پر شدن دندان در اثر عواملی مانند حوادث ورزشی، افتادن، برآمدگی در صورت و دهان، دندان قروچه و فشار بیش از حد به دندان ها با گاز گرفتن اجسام سخت ایجاد می شود. این شکستگی ها معمولاً دردناک هستند، اما در برخی موارد ممکن است بدون درد باشند و لبخند افراد را بد جلوه دهند. در هر صورت، نقص دندانی ایجاد شده باید درمان شود تا از عوارض بعدی که می تواند سلامت دندان ها و لثه ها را به خطر بیندازد، جلوگیری شود.



لمینت دندان شکسته



آیا می‌توانیم لمینت کنده شده را درست کنیم :

میشود گفت امکانش نیست شما اول از همه باید رعایت نمایید و مواد غذایی سخت استفاده نکنید و توجه نمایید لمینت به سادگی از دندان خارج نمیشود مگر این که درست قرار داده نشده باشد یا شما موارد گفته شده را رعایت نکرده باشید و بعد از خارج شدن لمینت حتما به دندانپزشک خود مراجعه نمایید تا مشکل سریعا رفع شود.


 

لمینت دندان شکسته



چیکار کنیم لمینت تغییر رنگ ندهد :

خب جواب این سوال در در دستان خودتان است یعنی لمینت دندان هر چه که باشد اگر مواد غذایی رنگی زیاد استفاده کنید و مسواک هم نزدید در اینده تیره تر و زرد تر خواهد شد البته جنس این ونیر ها به گونه ای است که یه سادگی تغییر رنگ نمیدهند یعنی حتی اگر مواد غذای رنگی هم میل کنید سفیدی خود را از دست نخواهد داد اما با رعایت بهداشت همیسه سالم میماند توجه کنید مثلا نوشابه اگر هم به لمینت اسیب نزند به دندان شما اسیب وارد خواهد کرد یعنی اگر پوسیده شود لمینت هم با ان خراب خواهد شد.


 

لمینت دندان شکسته

 


چکیده :

لمینت دندان میتواند برای شما بالای 20 سال کار کند البته وینر های دیگر مثل کامپوزیت زیر 10 سال هر چند این اعداد میتواند کمتر و بیشتر هم شود و بستگی به درست استفاده کردن دارند ولی باید بدانید اگر بهداشت دندان را رعایت نکنید نباید انتظار داشته باشید لمینت برای ما مدت زیادی عمر کند.