سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت دندان شکسته جلو فیلم لمینت دندان شکسته جلو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا لمینت دندان یاعث خراب شدن دندان طبیعی میشود

    نظر

لمینت یک زیبای برای صورت است زمانی که لمینت به درستی چسبانده شود و از دندان ها به درستی مراقبت شود، بیمار می تواند مانند یک دندان طبیعی از لمینت استفاده کند. لمینت با وجود پایداری بالا، شکننده است.اما با همه خوبی هایی که دارد لمینت ها نباید مانند دندان های طبیعی تحت فشار قرار گیرند. به عنوان مثال، باید از جویدن ناخن، خوردن یخ یا شکستن پسته خودداری کنید و اگر اسیب ببینید باید خودتان دوباره هزینه کنید که خرجتان زیاد خواهد شد.

 

 

روش قالبگیری لمینت دندان چگونه است



روش قالبگیری لمینت دندان چگونه است :


اول باید قالبی از دندان تهیه شود که برای این منظور مدل قالب برای تولید به لابارتوار دندانسازی فرستاده می شود و لمینت را به شکل ظریف در می آورند و در کوره قرار می دهند تا زیباتر و براق تر، شفاف تر و شبیه مینای دندان شود. ساخت قالب معمولاً چند هفته طول می کشد.در جلسه بعدی قالب لمینت آماده شده روی دندان قرار می گیرد. دندانپزشکان می توانند با تراشیدن بخش کوچکی از دندان  دندان ها را صاف و تراز کنند البته میزان رتاشیدن دندان به نوع دندان فرد بستگی دارد.


 

مراقبت از دندان های لمینت شده چگونه است



مراقبت از دندان های لمینت شده چگونه است :


نگهداری از لمینت متحرک دندان یا ثابت بسیار ساده است و برای مراقبت از دندان های طبیعی نیاز به مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دارد. دندانپزشکان معمولاً استفاده از خمیردندان فلوراید غیر ساینده را توصیه می کنند.ده روز  پس از نصب باید به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا عملکرد لمینت را بررسی کنید. حتی اگر مشکلی وجود نداشته باشد، این یک ویزیت برای بررسی سلامت دهان و دندان شما است.پوسته های لمینت نیاز به مراجعه منظم به پزشک دارند، زیرا باید با خمیر پولیش مخصوص پولیش شوند. دندانپزشکان باید بتوانند در مدت زمان کوتاهی دندان ها را معاینه کنند تا حتی کوچکترین علائم پوسیدگی را ببینند.


 

آیا لمینت دندان یاعث خراب شدن دندان طبیعی میشود



آیا لمینت دندان یاعث خراب شدن دندان طبیعی میشود:


خیر  ، اگر دندانپزشک کاربلد باشد ، دندانهای طبیعی شما آسیب نخواهد یدید. دندانپزشک در ابتدا  دندان های شما را معاینه خواهد کرد تا مطمئن شود که لمینت دندان برای شما مناسب هست یا خیر . البته ممکن است گزینه های دیگری مانند روکش کامپوزیت ، ارتودنسی ، بلیچینگ را هم به شما پیشنهاد بدهد اما در کل درلمینت سرامیکی دندان شما کمی تراش خواهد خورد و اگر دوست ندارید دندان شما تراش بخورد باید کامپوزیت یا روکش های دیگری که نیاز به تراشیدن دندان نیست استفاده نمایید.

 

 

لمینت دندان

 

 

 

جمع بندی :

 

لمینت دندان، روکش های با پوسته نازک محبوب که با توجه به نیازهای فردی با استفاده از مواد همرنگ دندان طراحی شده اند. این پوسته برای تغییر رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان و بهبود ظاهر آن به قسمت جلویی دندان متصل می شود.لمینیت از چندین لایه چینی نازک ساخته شده است که به مینای دندان می چسبد و جایگزین سطح قبلی دندان می شود. دندان ها برخلاف تصور عموم، برای نصب لمینت نیازی به دندان قروچه نیست و اگر دندانپزشک روش درمانی مناسبی را انتخاب کند، می توانید بدون آسیب رساندن به دندان ها، لمینت را نصب کنید